IIsla er drægtig.

Vi har været i Jylland og parret Isla med Myles. I går fik vi scannet Isla og vi kan nu bekræfte at der er hvalpe på vej. Vi forventer at de kommer omkring 6.-8. juli. Vi scanner altid kun for drægtighed, da antallet kan ændre sig undervejs. Men hvor bliver det spændende, som altid kan jeg næsten ikke vente. Dette er Islas første kuld, så det bliver også spændende ar opleve hende som mor. Nu er hun helt som hun plejer, en springloppe og fjollebøv. Man kan slet ikke mærke på hende at hun er drægtig. Men det kan jo nå at ændre sig i den sidste del af drægtigheden.